10 Oct 2017

Lush Haul: Plum Rain, Dream Cream & Sugar Plum Fairy


Lush is my comforting spot. I had a lot of stress hanging over me these past months and I've finally managed to finish my master's degree (in psychology). Before my final stress moment, I was sucked into my comfort shop. Good ol' Dream Cream sounded like a perfect balm to soothe my stress and new Plum Rain spoke to me with fruity acidness.

SLO
Lush je moja udobna točka. Še pred tedni sem doživljala ogromno stresa, vendar sem končno lahko oddala svoje magistrsko delo iz psihologije. Ravno nekje med zadnjimi (najbolj) stresnimi izdihljaji sem v trenutku šibkosti zavila v mojo udobno točko - Lush. Dobri stari Dream Cream še nikoli ni izgledal in dišal bolj mamljivo kot v tistem stresnem trenutku. Prav tako mi je zadišalo malce božanja pod prho - zame novi Plum Rain mi je predstavljal sončen začetek z njegovo igrivo sadno mešanico.



I never actually thought I'm missing out - but Dream Cream Body Cream (20,50€, Lush) is certainly soothing and ultra rich as my prefered body butters. Nourishing feel stays even after shower, no joke. It heals dry skin like no other. I'm really impressed by Dream Cream's emollient and rich texture that still acts lightweight once it's on the skin. Oat milk, roses and lavender give Dream Cream a calming scent. Virgin olive oil and cocoa butter add that extra bonus of nourishment. On top of all, Dream Cream is self-preserved and more than edible. It's truly a blessing for all types of sensitive skin and safest choice for eczema.

Nisem pričakovala da zamujam tako veliko. Kultni Dream Cream (20,50€, Lush ali na spletu) me je navdušil s prvim nanosom, saj zelo učinkovito nahrani in sprosti. Najraje posežem po maslu za telo, zato me je na videz ''lahkoten losjon'' več kot presenetil. Občutek udobja in negovane kože se obdrži vse do prvega prhanja. Krema za telo in roke se lepo vpije in pusti negovalni sloj, za kar se lahko zahvalimo kakavovemu maslu in oljčnemu olju. Ovseno mleko, sivka in rožna voda pa poskrbijo za nežen ovoj mehkobe in vonja. Prav tako Dream Cream ne vsebuje dodatnih konzervansov in je varna izbira za vse občutljive tipe kože in vse vrste dermatitisa. 




My mouth starts to water every time I mention Lush Plum Rain Shower Gel (7,95-22,95€, Lush). It's a gorgeous blend of Sicilian mandarin oil and plum juice with addition of some added ingredients. Plum Rain smells exactly like the name suggests - a burst of acid mandarin and juicy plum. Instant mouthwatering. If you love fruity shower gels, you need to try Plum Rain. While the texture is nothing more than a shower gel, the purple color adds a bit of Halloween feel into your shower routine. I want a perfume like that ASAP (which actually is available in Lush Kitchen).

Slinim se že samo ob omembi Lush Plum Rain Gela za tuširanje (7,95-22,95€, Lush ali na spletu). Gel je nabit s sestavinami, ki mi kar aktivirajo ustne žleze. Kombinacija mandarininega olja in slivovega soka preženeta vsako skrb. Plum Rain je bombica sadja, ki je naravno sladka in kisla. Sline se mi cedijo. Če obožujete ''taprave'' sadne vonje, vam bo tale razvedril dan. Čeprav Plum Rain ni nič posebnega po sami teksturi, je vijolična barva več kot zabavna v tej čarovniški sezoni.


Last is Sugar Plum Fairy (8,95€, Lush), a Christmasy lip scrub that returned this season. The only new thing about it is it's bare appearance. I actually have last year's version but won't hurt if I write an additional review. Scrub is actually really efficient and pleasant. Do I need to mention it's totally edible? Sugar Plum Fairy smells like fruity orange punch and tastes good as well. Mine is still going strong although I did have some issues with other lip scrubs in the past. Lush Lip Scrubs are nice little treats before adding on some lipstick.

Kot zadnje bi še dodala mnenje o Sugar Plum Fairy (8,95€, Lush ali na spletu), božični izdaji pilinga za ustnice. Tudi letos se je pridružil ogromnemu naboru v 2 izdajah - v lončku in kot ''nagec'' brez embalaže. Sladkor lepo pripravi ustnice na nanos najljubše šminke, medtem ko je njegova sestava popolnoma užitna. Dišeče pomarančast in okusen! Piling vsebuje negovalna olja in masla, ki nadomestijo nanos balzama. Sugar Plum Fairy me je spreobrnil, saj sem imela pred tem bolj slabe izkušnje z njihovimi pilingi.


12 comments:

  1. Ah gorgeous post, your photography really drew me in. These Lush products sound amazing, I can see why you picked them up. Congrats on finishing your master’s degree too! :-) xx

    Helen | Helen’s Fashion, Beauty & Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  2. Luuush. Upam, da se finančno stanje hitro popravi, da lahko spet kaj zapravljam <3.
    Prekrasne fotke si nardila. Pa povečala mojo WL.
    A si vidla Helloween in Božične izdelke? *jokam*

    ReplyDelete
  3. I like the color of that shower gel lol, must smell very nice! I need to place a Lush order xx

    Carolina's Makeup Life

    ReplyDelete
  4. Res, slabe izkušnje z njihovimi pilingi? Bubblegum je bil meni ful fajn, pa tisti rdeč valentinov s srčki enkrat. Jaz bi to kr na žličko jedla, se vedno na koncu obliznem hahahah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pilingi so se mi vedno strdili v kamen po 2-3 mesecih in jih enostavno nisem mogla več uporabljati. Mogoče so bile tiste čisto začetne verzije, tale mi pa že drži skoraj leto :)

      Delete
  5. LUSH <3 Obsessed! Moram nujno v nabavo, ko se bom potepala po Mariboru. Drugače pa se bere res odlično. P.s. Zaljubljena v tvoje fotke!

    xx

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Sugar Plum Fairy je res super! Jaz sem v svojega zaljubljena in upam, da bo tako dolgo zdržal kot Bubble Gum pred njim – naslednja božična kolekcija je namreč še daleč stran :) Me pa mika tudi Plum Rain, odkar imam TBS Frosted Plum, me zanima vse, kar ima v imenu slivo :D

    ReplyDelete
  8. a pride for me to be able to discuss on a quality website because I just learned to make an article on

    ReplyDelete
  9. hire the first lawyer that you meet. You should meet with a number of lawyers to get an idea of how they operate.play bazaar

    play bazaar satta king

    ReplyDelete
  10. cool, please guidance so that I can create a blog like yours

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥