13 Feb 2017

Fresh, Everyday Look with new Rimmel makeup: Fresher Skin foundation, Kate Sculpting Palette


Rimmel has been always competitive with their foundations and lipsticks ever since I've entered the world of UK makeup. And that was far before Rimmel even decided branching through Europe so intensely. Rimmel has both - great, firm launches while some leave me cold-hearted and uninspired. However, I still believe they're best in making mascaras, foundations and lipsticks. I'm really happy to see newer launches such as Fresher Skin foundation, Kate Sculpting Palette and The Only 1 Matte lipstick in my makeup drawers - you should definitely at least quickly scroll down to check swatches, colors and quick but naturally glowy makeup look with only Rimmel products.

SLO
Rimmel sem uporabljala že pred leti, še preden je nedavno prišel v naše majhne drogerije. Je večna klasika Velike Britanije, ki nikakor ne razočara s svojimi pudri, šminkami in maskarami. Še zdaj ne morem pozabiti ene izmed njihovih starejših maskar, uporabljam Wake Me Up puder in hkrati imam že kar lepo zbirko njihovih šmink. So izdelki, ki me popolnoma navdušijo, nekatera nova lansiranja pa gredo hitro mimo mene. Ker se naše DM trgovine kar šibijo pod novimi izdelki, bomo tokrat na hitro pregledali vse Rimmel novosti. Sem prepričana, da vas zanima Fresher Skin puder, Kate Sculpting paletka in nove The Only 1 Matte šminke. Če se mudi, potem vsaj na hitro preglejte barve, pigmentacijo in pripravljen videz z le Rimmel izdelki.

rimmel fresh look makeup
Fresh Rimmel look with only Rimmel products  mentioned in this post.



Rimmel Fresher Skin Foundation (7,99€ for 30ml, drugstores) caught me by surprise with it's beautiful, natural (almost dewy, satin) finish and great performance. Foundation is quite longlasting but still fresh looking and really nicely buildable from sheer to medium coverage. The only thing that still bothers me is the part of my smile wrinkles - foundation slightly settles into face corners. But with a good damp sponge and a little bit of corrections through out the day, I'll be totally fine. It's totally inevitable since I like medium coverage and usually build up 2-3 layers of foundation. It has a strong floral scent and shade 100 Ivory is almost perfect for my NW15 complexion - I used only 3 drops of lightening base. Might be a good match for the summer - it doesn't oxidise, has a neutral undertone like most Rimmel foundations (somewhat more pink and grey tones than Bourjois) and it's not far off to my match. Packaging? I actually love the whole jar look as I can mix in white foundation with ease. I would totally recommend it checking out!

Rimmel Fresher Skin podlaga (7,99€ za 30ml, trenutno v -30% akciji za 20 točk v vseh DM) me je odkrito presenetil. Nikakor nisem pričakovala tako lahkotne teksture in svežega učinka na koži iz majhnega lončka. Ponavadi so pudri v lončku dokaj težki in zelo prekrivni. Fresher Skin je dokaj voden, lepo se sloji in ima lahkotno do srednjo prekrivnost. Uporabljam ga v 2-3 slojih z gobico, medtem ko sem presenečena tudi nad vzdržljivostjo. Puder ostane na obrazu čez cel dan, medtem ko je edina slaba lastnost nabiranje pudra v kotičke smejalnih gubic ali mimiko obraza. Kar pri meni sicer ni poseben fenomen, je pa potreben popravek čez nekaj časa (kakšno uro) po nanosu. Res mi je všeč videz bolj sveže kože, kar lepo pričara s subtilnim, naravnim sijajem. Nič odvečnega, samo koža deluje bolj spočita. Hkrati cenim tudi barvni spekter Rimmel podlag - so manj rumene z več roza ali sivkastega tona kot recimo Bourjois. Nasvetlejši odtenek 100 Ivory mi je skoraj ulit - dodati sem morala le 3 kapljice belega pudra. Barvni odtenek bo super za poletje, hkrati pa lažje mešam podlago z belim pudrom kar v lončku. Prihranila sem minute mučnega mešanja z belim pudrom iz vsakdana.





Rimmel Kate Sculpting Palette in 001 Golden Sands (9,49€, drugstores) will suit most skintones as it has a mixture of cool-toned blush and warm-toned bronzer. The palette is not perfect for sculpting or defining your hollow of the cheeks, but it works as a great all rounder nevertheless. Bronzer, blush and highlighter work nicely together and they all have shimmer particles. Bronzer is quite warm so you'll need a light hand with it, while the highlighter is really subtle. The best part is the blush - a cool pink with dewy, shimmery shine.

Rimmel Kate Sculpting paleta v 001 Golden Sands (9,49€, v vseh DM), ki je najsvetlejši od obeh odtenkov, je hkrati tudi najbolj nenavaden. Hladen roza odtenek rdečila, dokaj temen osvetljevalec in ''šimrast'', topel bronzer je čudna kombinacija, ki dejansko deluje. Z izdelkom zdaleč ne morete delati ''konturinga'' ali oblikovati obraza, lahko pa je uporaben vsakdanji izdelek. Bronzer poživi in otopli poteze, medtem ko osvetljevalec in rdečilo lepo poudarita lička. Vse teksture imajo svetlikajoče delce, zato ne vsebuje mat tekstur. Dejansko je dober izdelek, če ne zahtevate preveč. Le uporabljati ga je potrebno z lahkotno roko, ker je močno pigmentiran in malce praškast. 





Rimmel Magnif'eyes Mono eyeshadow in Millionaire (about 5,75€, drugstores) is surprisingly really close to my beloved Burberry Pale Barley. It's like a warm but taupe shade with reflective, subtle shimmer. Perfect for a quick look on entire eyelid space. A no-brainer for everyday to define eyes with a standard, drugstore quality and pigmentation. A bit crumbly but still easy to use. Actually, Rimmel eyeshadow was my first eyeshadow that I totally used up in the past.


Rimmel Magnif'eyes mono senčilo v odtenku Millionaire (okoli 5,75€, v vseh DM) mi je na prvi pogled deloval poznano - seveda, če je pa drogerijska različica zelo poznanega Burberry odtenka Pale Barley. Je tiste vrste senčilo, ki ga enostavno nanesete in z lahkoto zabrišete za enostaven, a definiran izgled oči. Kot da nisem vložila nič časa v izgled, a hkrati deluje. Millionaire je srednja bež z zlatimi delci, ki se lepo zabrišejo. Tekstura ni nič posebnega, dobra za svoj cenovni razred. Pigmentacija je ok, na otip pa je senčilo malce praškasto. Kljub temu, je moje staro Rimmel senčilo eno izmed prvih, katerega sem porabila čisto do konca.





Rimmel Scandaleyes Mascara (about 6-7€, drugstores) has a massive, thick brush that mostly combs through lashes and leaves a natural volume. Again, nothing extraordinary but it's a nice addition if you like layering different mascaras as I do - Scandaleyes will comb through any excessive bits of mascara and add some extra volume and length. Nothing more, nothing less. It's a standard mascara with a big, fat brush.

Rimmel Scandaleyes Maskara (okoli 6-7€, v vseh DM) ima ogromno, klasično krtačko, katera je primerna za razčesavanje in natančen nanos. Maskara le nežno podaljša in doda volumen, nanos je čist in brez grudic. To sicer ni to, kar jaz iščem v maskari, vendar je super podaljšek pri uporabi ostalih maskar. Vedno lepo zgladi videz trepalnic in odstrani odvečne grudice mojega prekomernega nanašanja. Nič več, nič manj.



Rimmel The Only 1 Matte Lipstick in 200 Salute (about 7,99€, drugstores) instantly caught my eye in the drugstore. Petal pink with powdery tones? Yes, please! It's the most flattering shade I've come across in a while and it can actually measure up as a drugstore alternative to Charlotte Tilbury Pillow Talk lipstick. It's just a tad lighter and more rose pink - which is actually even better. Do I dare to say it out loud? I've paired it with Charlotte Tilbury Lip Cheat in Pillow Talk on my upper fresh look. They're match made in heaven! Hang on for my next Pillow Talk post, it'll be perfect for shade comparison. Also, the formula is pretty exquisite - matte but comfortable for hours. I'm only not too keen on the watermelon scent.

Rimmel The Only 1 Matte šminka v 200 Salute (7,99€, v vseh DM) je verjetno odkritje, katerega sem se najbolj razveselila. Pudrasto roza s pridihom naravnega tona? JA, prosim! Odtenek 200 Salute ni nič manj čudovit kot sama Charlotte Tilbury Pillow Talk šminka, ki trenutno ruši rekorde v zaželjenosti. Rimmel 200 Salute je le za dva odtenka svetlejša in bolj pudrasto roza v odtenku, vendar se lepo zlije skupaj s Charlotte Tilbury Lip Cheat Pillow Talk svinčnikom. Si drznem trditi, da je mogoče Salute celo boljša od nove klasike Pillow Talk? Presodite na zgornjem videzu, primerjavo pa poglejte v moji naslednji objavi o Pillow Talk, ki je temnejša od pričakovanj. The Only 1 Matte šminke imajo poleg tega res odlično mat teksturo, ki ne izsuši ustnic in je dokaj obstojna. Moti me le vonj po lubenici.




6 comments:

  1. Šminka! Ful ti paše! :O Čudovit odtenek, moram preverit v trgovini. :)
    Zelo lepe slike, podlaga me je mikala že nekaj časa nazaj, ko sem jo videla na ASOSu, zdaj pa še bolj, čeprav RES ne rabim še ene... :D

    ReplyDelete
  2. I love Rimmel. The shade of lipstick is gorgeous.

    Charming Coco

    ReplyDelete
  3. I am in love with that lip color!!

    ReplyDelete
  4. Odlična objava in čudovit make up look!

    xx

    ReplyDelete
  5. Čudovita objava in prelepe fotke. :) Zelo všeč mi je tudi novi izgled bloga. <3

    ReplyDelete
  6. Uau, swatchi face palete so me čisto šokirali, izgledajo veliko lepši in bolj kvalitetni kot sem pričakovala :D

    Rimmel Scandaleyes Mascara je bila pa ena slabših kar sem jih sprobala, nikakor se ni strinjala z mojimi trepalnicami, in je vedno pristala povsod drugje... :)

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥