3 Jun 2015

Bourjois La Laque: 8 Cherry d'amour


Long lasting, intense radiant color and absolute shine - yes, check please! New, triangular bottles of seductive shades will immediately draw attention to Bourjois. La Laque Collection consists of 12 nail polishes with trendy new colours, high shine and quirky design. After trying out their classic dark red, I'm pretty impressed by final result. They are indeed long lasting, opaque and ultra shiny. Along with Ciate, Bourjois nail polishes are the only ones which last on my nails over 3 days or more. 8 Cherry d'amour in particular, is a deepened ''black cherry'' color which looks a lot deeper in person (excuse my brightness) than on my swatches. With first layer, colour looks as a lovely pinkish red but gets a lot deeper with layering. Cherry d'amour is totally opaque with two swipes. Brush has a classic thin shape that spreads out upon application for easier precision. Nail polish dries up in a fair, standard time.

Obstojna, intenzivna barva in neverjeten sijaj? Ja, prosim! Nove, trikotne stekleničke zapeljivih barv bodo vsekakor ujele pozornost na policah Bourjois kozmetike. To so namreč novi, trend barvni laki iz kolekcije La Laque, ki zajema 12 poletnih barv z visokim sijajem in domiselno embalažo. Trikotne stekleničke lahko z lahkoto zložite skupaj po svoji volji, hkrati pa ne zavzamejo veliko prostora. Preizkusila sem najbolj rdečo barvo iz kolekcije, s katero sem več kot zadovoljna. Poleg Ciate lakov, so Bourjois laki edini ki zdržijo na mojih nohtih več kot 3 dni. Odtenek 8 Cherry d'amour je temno rdeče barve, ki spominja na črne češnje, na žalost pa na slikah izgleda barva presvetla. Vsekakor pričakujte temnejšo, bolj hladno barvo z malininim podtonom. Z enim slojem se tudi odlično poudari malinov-roza podton, kateri pa potemni z več sloji. Lak je popolnoma prekriven z dvema slojema. Sam čopič je v klasični tanki obliki, ki pa se malo razpre z samim nanašanjem. Enakomeren nanos je tako zlahka dosežen. Laki La Laque se posušijo dokaj hitro, primerljivo z ostalimi Bourjois laki.



As with all Bourjois nail polishes, I'm happy with my new La Laque addition. While red nails aren't exactly a signature summer look, Cherry d'amour will definitely impress women who love a classic look. Shade is also perfect for upcoming Fall and Winter if you're planning to wear a bold red lipstick and cosy jumpers. In terms of quality, longevity and color payoff, I have nothing to complain about. Bourjois nail polishes are a staple in my nail routine as they always bring out trendy and high quality products. La Laque Collection includes 12 unique shades which you can check out here. I'm especially drawn to Chair et Tendre, an opaque milky pink peach, and Lycheers, a deepened delicate rose mauve. They retail around 7,18€-10,95€ in European drugstores.

Kot pri vseh Bourjois izdelkih, sem tudi z novostjo La Laque zelo zadovoljna. Čeprav Cherry d'amour ni najbolj tipičen poletni odtenek, bo zagotovo navdušil privrženke klasičnih temno rdečih lakov. Odtenek bo prav tako odličen za hladnejše mesece, ko bo treba uporabiti močno temno šminko in puhast pulover. Kvaliteta, obstojnost in obarvanost so odlične, enostavno nimam pripomb. La Laque vsebuje 12 unikatnih odtenkov, katere lahko podrobneje pogledate tukaj. Jaz sem še posebej navdušena nad Chair et Tendre, prekriven mlečno mareličen odtenek, in Lycheers, delikaten pudrasto roza odtenek. La Laque laki stanejo okoli 7,18€ in so junijska novost v drogerijah DM, Muller in Tuš. 

15 comments:

  1. Mene so pa malo razočarali :( Ful so pregosti in to otežuje nanos. Odtenek je pa čudovit! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res? Jaz nisem opazila problemov z formulo. Mogoče imaš ravno takšne odtenke da imajo gostejše formule :/

      Delete
  2. Lep, meni so rdeči odtenki ine izmed najljubših :) A so vam rekli, da so že na voljo ali da bodo enkrat v juniju? Me zelo mikata odtenka 2 Chair et Tendre in 7 Lycheers.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baje bodo na začetku junija :) Sta mi pa isti barvi zelo všeč, Meteobeauty je razturala Chair et Tendre na rjavih rokicah.

      Delete
    2. V velenjskem mullerju so ze. :) tko da so verjetno ze v mullerjih ;)

      Delete
    3. Thanks :) Moram it malo v mesto pogledat :)

      Delete
  3. Fab colour! Looks so stunning on <3 Love the holographic bag in the background!

    zaras-bowsandpearls.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. Meni so na primer 1 seconde laki odlični. Tisti So Laque (ki mislim, da grejo zdaj iz prodaje-no wonder) pa so katastrofa glede obstojnosti. Se ti zdijo ti primerljivi z 1 seconde? Drugače pa je odtenek res tak klasičen. Jaz bi zdaj zagotovo posegla po kakšnem sivka lila, ne ven zakaj me mučijo ti odtenki :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglej si še svetlejše barve, mlečno pastelni marelični odtenek je prečudovit. Meni je formula všeč in je podobna 1 seconde, zato sem poudarila da so odlični kot ostali. Ampak So Laque nisem preizkusila in ne morem 100% trditi :)

      Delete
  5. mene je pa ta lak razočaral, ker je na mojih nohtih ostal ravno 2 dni -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Škoda, je verjetno odvisno od nohtov - Essie,Zoya in ostali ne zdržijo dolgo na meni.

      Delete
  6. Kak je lep odtenek, v Müllerju pod tistimi lučmi pa vsi čisto brezveze izgledajo -.- Sem pa danes vseeno kupila Lycheers in ga morem jutri takoj sprobat, ker krasno izgleda na nail wheel-u :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz imam na listi Lycheers, poročaj kako se obnese :)

      Delete
  7. Čist navdušena nad trikotno embalažo, prvič vidim nekaj takega.. Odtenek, je pačisto po mojem okusu..

    ReplyDelete
  8. Tudi tale je krasen. Pa torbica. <3

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥