Don't know if this happened to anyone else but I regularly encounter on unprofessional staff in my local Lush. They always suggest me wrong products, they NEVER give any samples to try out and yesterday they demonstrated their unprofessional side again.
I'm a loyal customer for years and I can clearly see the difference between Lush outside of my country and the Lush from Slovenia. I mean....c'mon! Whenever I go to the nearest Lush in Austria, I'm always treated like I should be and they give me each time really generous samples. I just don't know what's the deal with not giving samples and being a bit selfish here....that's not the Lush's policy I remember.
Yesterday I brought to my local Lush store 5 clean black pots to trade it with a FREE FACE MASK. And what do I get? 2 TINY SAMPLES of the actual face mask...
I was in such shock that I couldn't even speak. I even thought I miss understood the concept of returning the black pots and accepted the fact. But after some research on the beauty blogs I realized the 2 lovely shop assistants were almost making fun of me....giving those 2 samples as a replacement.
I know this just isn't right so I already contacted the Lush Customer service to let them know about the unprofessional behaviour here in Slovenia. I'd rather be without Lush in Slovenia than to see all the rubbish they do. It just isn't right to fool people with this mis concept.
I've learned my lesson and from now on I'm only buying Lush things abroad.
* HOWEVER, Lush Slovenia did apologize after I did some action on Facebook and let me know we can all go back and choose a full size face mask (I guess they did the same mistake with others). But I'm not sure if I'm willing to step in there again.*
Any similar experience in your local Lush store? Would love to hear your opinion and maybe they'll do something about it in the future :)
Lots of love,
O ja... Tudi sama opažam razliko med našimi in tujimi prodajalci. Sicer v lushu nisem še nikoli kupovala, ampak sem šla vedno mimo. Kakorkoli, opazim pa razliko predvsem v L'occitanu (v Avstriji tolko da mi ne raztalajo tistih testerjev tudi, če nič ne kupim, poleg tega mi vse vedno razložijo, tudi če nič ne vprašam - pri nas pa moram na blagajni vedno rečt za testerje, pa še pol dobim kake brezvezne, pa ponavadi so prodajalke tako zaposlene s svojimi nohti, telefonom al pa kako starejšo stranko (to mi gre najbolj na jetra, ko nas, mlade, obravlavajo tako, kot da si ne moremo nič privoščit v njihovi trgovini)), Peek&Cloppenburg (naše prodajalke so nenormalno zdolgočasene - sploh na moškem oddelku), Intimissimi, Mango, Benetton, Sisley itd. Drugače pa v Avstriji kupujem še v Body shopu inpa v Yvess Rocher, ki jih pa pri nas nimamo, tako da tega ne morem primerjat. So pa prodajalke v Avstriji res ful prijazne. Se mi je pa že zgodilo, da sem na Dunaju v Calzedoniji hotla kupit nogavice in rečem prodajalki kaj potrebujem pa številko, pa mi reče kolko tehtate in koliko ste visoki, pa ji rečem da rabim številko tri pa je bla šokirana... Ampak ok, da me kr tak vpraša o teži pa višini, kljub temu, da sem ji povedala katero številko rabim?
ReplyDeleteJa super so vsi v Avstriji :) Za L'oocitane ne vem ker ga nisem kupovala drugje....ampak sramota da najdejo taka dekleta medtem ko obstajajo tudi druga ki bi bile bolj vesele takega dela.
DeleteJaz sem v Ljubljani v Lushu redno kupovala, zdaj pa že dolgo ne več. Ni mi bil všeč malo preveč vsiljiv odnos prodajalcev + na tisoče informacij in produtkov, tako da sem bila dobesedno zbombardirana s stvarmi, ki bi jih po možnosti mogel kar kupiti. pa če so izdelki sploh primerni za tvojo kožo ali ne. ena punca je bila edino super. prijazna, poslušala želje in zanimanja in ti to tudi pokazala + kaj dodatno podobnega. brez, da bi imel vseskozi občutek, da MORAŠ nujno s čem iz trgovine. pri njej ni bilo problema kaj kupiti, ker veš, da ti je pravilno svetovala. kar se pa drugih trgovin tiče, pa ne da bi bili zahtevni kupci (sicer imamo/imajo vso pravico in prav je tako) ampak enim prodajelcem se preprosti ne da. sem bila sama dolga leta v prodaji in je bilo super ampak tudi naporno. večini danes ni jasno, da si VSAKA stranka zasluži pozornost, svetovanje, pogovor; sploh če je porodaja odvisna od tega, da zadevo predstaviš kot je treba, individuano glede na osebo. pri kozmetičnih izdelkih oz. teh kozmetičnih franšizah bi testerjih morali soditi zraven! še v lekarani jih dobiš, če le imajo in to brez, da bi kaj kupil. overall imam boljše izkušnje v tujini kot pri nas. sicer so izjeme, ampak bolj malo. na žalost sicer :/
ReplyDeletetudi jaz sem dobila vtis da moraš kupiti...drugače te pa ignorirajo cel čas. škoda :(
Deletewe dont even get samples in the uk i think i got some clipper green tea in the past. check out my lush reviews. some good and not so good.
ReplyDeletehttp://amywithflawsandall.blogspot.co.uk/
Jaz grem v Lush tako, da se res vnaprej odločim kaj bom kupila in jim potem dejansko samo zdrdram svoje želje pa hvala in adijo. Moti me vsiljivost in to, da ti sledi okrog po celi prodajalni pa, ko vzameš kaj v roke že začne predavat kako je to oh in sploh super. Sem bla v Avstriji že tudi, pa me tam ni noben gnjavil potem, ko sem že na začetku povedala "hvala, si bom sama pogledala". Zgleda, da bom svojih 5 črnih posodic nesla kar v kakšno prodajalno v tujini :)
ReplyDeleteSo se celo opravičili po parih dnevih in podali razlog da je kriv ''nesporazum'', tako da verjetno od zdaj naprej dajo celo masko. Poskusi, drugače pa sploh ne oddaj lončkov :)
DeleteUffffff. Popoln šok!
ReplyDeleteA veš kaj je pa najbolj grozno. Zadnjič je pa šla ena šošolka v lush, ker sem ji priporočala lemony flutter in so ji vse zelo prijazno pomagale, pa še polno testerjev je dobila! Mislim halooo! Z zvestimi strankami pa tako grdo ravnajo. Res so kreteni! Zakaj pa dobijo testerje?
ahaha :D mogoč jih zdaj dajo ker sem pisala na Customer service v Britanijo in so mi pisali da jim bodo dali dodaten trening :P
Delete