18 Aug 2016

Modern Mermaid: How to wear blue eyeshadow without looking outdated


Frightening, dramatic, outdated and unwearable. These are the first four words that come to my mind when thinking about blue eyeshadow. I admit, it's dreadful even for me, even though I want to be super tough and fierceful when using makeup. Well, I'm not. And it's okay to be frighten of deep blue mascara, turquoise eyeliner or baby blue eyeshadow. It's hard to pull off but if you actually simplify the application, it might just look chic, modern and fresh. Forget about perfect blue smokey eyes or overly sculpted eyes, this time I'm going ''all in'' colour blocking with only one shade, blue-turquoise.



SLO
Zastrašujoča, dramatična, zastarela, nenosljiva modra? To so prve štiri misli, ki mi pridejo na misel ob omembi modrega senčila. Priznam, modra je strašljiva tudi zame, pa naj še bom tako pogumna v eksperimentiranju z ličili. Popolnoma razumno je, da se bojimo modrih maskar, turkiznih barvic ali baby blue senčil. Ponavadi jo povezujemo s pustom ali prvimi poizkusi z ličili. Nič kaj obetaven začetek, tudi zame. Vendar če poenostavimo nanos, dodamo malce več maskare ali izjemno naravne čopke trepalnic, lahko modra izgleda celo moderno, sveže in igrivo. Sploh poletje je super za eksperimentiranje in preizkušanje novih barv. Pozabite na težke modre ''smokey eyes'' ali izjemno izpopolnjen makeup v močnih tonih, tokrat preizkusimo le eno modro senčilo in hladno-nevtralen ton na ustnicah.




Makeup Factory is a safe choice for neutral and color eyeshadows - including deep blues, baby blues and turqouise blue. For summer, they've expanded their line with two new quads Eye Colors called 33# Secret Lagoon and 44# Ocean Dive. I've opted for turqouise blue - 33 Secret Lagoon, where I used the second deepest shade as a shimmery base through my lid. Lightest pearly white shade was applied into my inner eye corner. To make everything waterproof and longlasting, I used Metallic Eyeliner in 15 and Automatic Eyeliner in 15 as an eyeshadow base. Shimmer pearls from the same collection Elements of the Ocean combine highlighter and bronzer effect in one. It's lightly pigmented which makes it perfect for fair skin. On top of all, Makeup Factory Mat Lip Fluid in Violet Mauve seemed to be the perfect cool-toned pick for a blue combo.

Makeup Factory kot profesionalna kozmetika je odlična izbira za močno pigmentirane odtenke modre. Na voljo imajo ogromno različnih podtonov, med poletjem pa so dodali še dva odtenka novih četvorčkov senčil. Četvorčki so poimenovani Eye Colors, novi toni pa so tokrat 33# Secret Lagoon, turkizno modra, in 44# Ocean Dive, razkošno modra. Za to eksperimentiranje sem izbrala turkizno modro v odtenki 33 Secret Lagoon, ker se odlično prilega izbranim barvicam. Iz četvorčka sem uporabila drugo najtemnejšo turkizno barvo, ki ima veliko svetlikajočih delcev - vključno z zlatimi delci. Za bazo ali primer sem uporabila svinčnika Metallic Eyeliner v odtenku 15 in Automatic Eyeliner v odtenku 15. Oba sta si podobna, svetleča in zelo mehka, vendar je Metallic Eyeliner bolj svetel odtenek. Ker so oči poudarjene, sem za lica uporabila Shimmer Pearls, ki so omejena izdaja za kolekcijo Elements of the Ocean. Lahkotno pigmentirane kroglice so ravno pravšnje za nanos na svetlo kožo, obenem pa združujejo osvetljevalec in nežen bronzer. Za zaključek sem nanesla Makeup Factory Mat Lip Fluid v odtenku Violet Mauve (ocena tukaj), ki več kot očitno pristaja modri barvi.




OTHER PRODUCTS

Along with the main stars from Makeup Factory I also used Catrice HD Liquid Coverage 010 for my medium coverage foundation and Bourjois Radiance Reveal Concealer under my eyes. Best base products ever, Bourjois is super brightening while Catrice wins with light texture and medium coverage. Topshop Highlighter in Crescent Moon is my must have highlighter for glowy, rose-gold sheen on my cheeks. Speaking of rose-gold, Artdeco Long Lashes Mascara in gorgeous packaging is truly the best mascara for lengthening and extra curve. My brows are always defined with Maybelline Color Tattoo in Permanent Taupe.

Poleg glavnih zvezd iz Makeup Factory vrst, sem za ta videz uporabila tudi podlago Catrice HD Liquid Coverage 010 za srednjo prekrivnost. Pod očmi sem za osvetljevanje nanesla Bourjois Radiance Reveal Concealer (ocena tukaj), ki je še zmeraj moj najljubši korektor. Pravzaprav sem ga vmes izgubila in ga navdušeno našla pred nekaj dnevi. Topshop Highlighter je že moja dolgoletna stalnica in je eden najboljših osvetljevalcev v rose-gold odtenku. Očarala me je tudi Artdeco Long Lashes maskara, ki nima le čudovite embalaže, ampak lepo podaljša ter zaviha trepalnice. Obrvi vedno zapolnim z Maybelline Color Tattoo v Permanent Taupe.


Easy peasy, right? Just use a shade or two on your eyelids and flutter out those lashes. No need to make a degree on heavy smokey eyes, a smart pop of colour and some definition is just enough light, airy and modern for (last) summer days. I usually find cooler tones of blush or lipstick much more flattering toward blue tones rather than warm, peachy shades. Currently popular mauve shades like Mat Lip Fluid in Violet Mauve are perfect for that. Also remember that blue eyeshadow makes wonders on brown eyes and look even more beautiful.

Čisto enostavno, kajne? Potrebujete samo eno ali dve senčili ter odlično maskaro ali naravne čopke trepalnic za bolj poudarjen pogled. Pri uporabi modre barve ni potrebno diplomirati, malce bolj enostaven nanos lahko deluje veliko bolj moderno, lahkotno in sveže. Poleg modrih senčil ne pozabite uporabiti hladnejše tone šmink ali rdečil, saj lahko topli ali oranžni toni delujejo nekoliko zastarelo. Makeup Factory Mat Lip Fluid je odlična ''trendy'' izbira za to kombinacijo. Prav tako ne pozabite, da modra senčila izgledajo čudovito na rjavih očeh.

10 comments:

  1. Pase ti take look. Pa jooj kk mi je vsec barva sminke.. Morem jo kupit nujno. Btw highligter je res TOP. :*

    ReplyDelete
  2. Juuuj lepa! :) Make Up Factory izdelki so res super, premalo pozornosti jim posvečam. :) Tale Catrice puder me pa tudi malo mika. Zadnji ki sem ga imela (ga sploh ne prodajajo več) mi je bil fajn. :)

    ReplyDelete
  3. Pa se mi zdi da karkoli ti daš na svoj obraz super izgleda :D

    ReplyDelete
  4. Malce zastrašujoče na prvi pogled, ampak dalj ko gledam bolj mi je všeč. Jaz rada s temno modro barvico obrobim zgornjo veko ali pa uporabim bolj živo svetlečo modro na spodnji 'lash line' z veliko maskare da barva smao malo kuka izpod trepalnic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična ideja! Hvala, bom preizkusila za vsak dan :)

      Delete
  5. Jaz sem včasih ful nosila modro, zdaj pa imam občutek, da mi ne paše :/

    Moram spet preizkusiti, ti se ne daš motiti kar mi je všeč :D Nekateri z leti izgubljajo pogum za te barve, ampak prav je tako - da ga ne, ker ni omejitev <3

    ReplyDelete
  6. Ta look ti pa res zelo, zelo paše :). You look like a mermaid doll :) <3 Se pa vsekakor strinjam, da je modra vedno no go. Če mi kdo, ki se pač ne spozna preveč na mekaup, pove, da kakšno senčilo si naj kupi ali namaže, vedno rečem, kar koli samo modro ne. Se mi zdi, da je tak odtenek, ki te takoj spomni, na 80ta in res hitro izgleda staromodno, če ga ne kombiniraš dobro. Se strinjam, da hladni odtenki šmink izgleda dobro z modro, ampak jaz jo tudi rada kombiniram s peachy odtenki in potem dodam kakšno toplo rjavo na oči. :)

    ReplyDelete
  7. Beautiful pictures and a really cool look! Have a wonderful Sunday <3 Valena from undnochvielesmehr.ch

    ReplyDelete
  8. I actually really love this shade on you and feel inspired to dip into some of my bolder blues.

    fourcatsplusus.co.uk | Amy x

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥