11 May 2015

NEW Bourjois Rouge Edition Aqua Laque


Bourjois is on a big lucky stroll. From winning formula's up to innovative concepts, Bourjois is easily the best drugstore brand in Europe. Within a few years of development, it pretty much owns the market with unique textures, glorious packaging and chic details. From ever so popular Rouge Velvets (review here), Bourjois decided to release ultra light weight, water-based lip products. They provide moisture while offering astonishing mirrored glass shine.

SLO
Bourjois pobira nagrade in pohvale kot po maslu. Od zmagovalnih tekstur do inovativnih konceptov, Bourjois je z lahkoto najboljša drogerijska kozmetična znamka v Evropi. Po nekaj letnem razvoju, so tako rekoč njihovi produkti težko pričakovane vroče žemljice. Bourjois tako zajema edinstvene teksture, čudovito ''chic'' embalažo in kvaliteto. Milo rečeno, z izbiro njihovih produktov ne boste zgrešili, še predvsem na področju podlag. Od zelo popularnih Rouge Velvet tekočih šmink (ocena tukaj), so končno tudi v Sloveniji Aqua Laques hibridi. Aqua Laque izdelki imajo ultra-lahko vodno konsistenco, ki poda učinek zrcalnega stekla na vaših ustnicah in hkrati optimalno vlaži.



Bourjois Aqua Laques caught my attention with chic chromatic packaging. Initially, I'm definitely not a ''gloss'' girl but water-based concept made me rethink twice. Formula is indeed lightweight, moist and watery. Almost cooling if it makes sense. Texture is comfortable and doesn't irritate your lips. What I don't understand, is it's behaviour on the lips. Formula is sort of flexible, so flexible that it almost bothers me. The more you rub your lips, the more pigments start to collect in the center of the lips. Outline of the lips becomes less pigmented, however nothing obvious to everyday eye. Just keep it in mind if you're lusting after brighter colors. There's definitely no obvious stain, you're only left with rosy glow. Aqua Laque lasts around 2-4 hours on my lips, leaving a slightly moist residue afterwards. Product has a subtle flowery scent, similar to Rouge Edition Velvet. 01 Appechissant is punchy nude color, bordering right between pink and peach. Appechissant would suit any skintone and it's truly a universally flattering shade. It's in the same color family as Rouge Velvet in Nude-ist and Happy Nude Year. Generally, I really love Aqua Laques for every day wear but I'm not as astonished as with previous Rouge Velvets.

Bourjois Aqua Laque tekoče šminke so takoj zagrabile mojo pozornost s prepoznavno embalažo od Rouge Velvet in božanskim kromatičnim detajlom. Sama nisem bila nikoli navdušena uporabnica rdečil z bleščečim finišem, vendar me je koncept vodne formule prepričal. Tekstura je zares lahkotna, vodena in z lahkoto navlaži. Pusti tudi učinek hlajenja. Tekstura je prijetna in udobna za nošenje po več ur. Kar me preseneča, je samo obnašanje formule na ustnicah. Tekstura je nekako fleksibilna. Fleksibilna do te mere, da me že rahlo zmoti. Namreč zgodi se to, da se manjše število pigmentov premika v center ustnic. Kotički ustnic so tako manj pigmentirani, vendar sama sprememba ni opazna normalnemu očesu. Ustnice izgledajo sočne, zrcalno svetleče in mehke. ''Lakci'' ne pustijo barve oziroma ''stain-a'', po nošenju pa so ustnice le nežno rožnato obarvane. Obstojnost se giblje med 2-4 urami in pustijo za sabo negovalno sled. Odtenek 01 Appechissant je ''punčasto nevtralnega'' odtenka, ki je hkrati živahen in subtilen. Odtenek je univerzalno laskav in je iz podobne barvne družine kot popularen Nude-ist ali Happy Nude Year iz Rouge Velvet linije. Na splošno mi je Aqua Laque zelo všeč, vendar nisem ''padla s stola'' zaradi formule.





Bourjois Aqua Laque are worth checking out but I personally wouldn't pick any brighter colors. You can read more about brighter colours on Taya's blog here. For the nudes, formula is okay and I appreciate non-sticky formula, bordering slightly on lip balm properties. I'm not a big ''glossy lips'' wearer so you might appreciate Aqua Laques a bit more than me. Still, I would re-purchase nude shades from this line. Aqua Laques come in 7 different shades for around 12-14€. Internationally, you can buy Bourjois on Asos, Feelunique and LookFantastic.

Bourjois Aqua Laque kolekcija je vredna ogleda, vendar ne bi izbirala močnejših barv zaradi formule. O močnejših odtenkih si lahko preberete na Tatjaninem blogu tukajPri svetlejših odtenkih kot je 01 Appechissant, se formula obnese. Cenim ''vodni občutek'' ki hkrati meji na balzam in nelepljivo formulo. Bistvo je, da bi izdelek vsekakor ponovno kupila, če bi tega slučajno izgubila. Aqua Laque tekoče šminke so novost v redni liniji in obstajajo v 7 odtenkih za okoli 13,99€. Najdete jih lahko v drogerijah DM, Muller in Tuš.

10 comments:

  1. Hvala za link. <3
    Sem ji ravno v soboto swatchala v Müllerju. Tale tvoj odtenek mi je lep, čeprav moram priznati, da mi je od vseh pa najljubši ravno Fuchsia Perche. In od vseh mi je edini pustil stain na roki, ko sem jih poswatchala (tako da me sploh ne čudi, da ga pusti tudi na ustnicah). :D

    ReplyDelete
  2. Your images are so so stunning! <3 LOVE it! & the colour is gorgeous too!

    zaras-bowsandpearls.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Joj mene spet ne prepriča :/ Sem jih celo sprobala pa mi nikakor ne potegnejo.

    ReplyDelete
  4. Jaz se nekako strinjam s Kristino. Danes sem jih imela šanso sprobat vse in mi je nabor odtenkov izjemno lep :). Res prav vsak odtenek mi je prekrasen. Ampak zakaj so morali naredit ravno glosse? Ko bi vsaj raje dali vse te odtenke v linijo Velvetsov, no vsaj svetle. kot sem že pri Tayi napisala: Če bom imela popust ali bon, bom mogoče vzela kakšen svetlejši odtenek, drugače pa ne.

    ReplyDelete
  5. this shade looks beautiful on you!

    Annie | DrugstoreDreamer

    ReplyDelete
  6. No ja no. Izgleda čudovito na temi, ampak mislim, da se bom še naprej držala šmink ;) Me nekako ne prepriča tole ;)
    xoxo, Nyx

    ReplyDelete
  7. Meni jih še vedno ni uspelo preizkusiti... :D

    ReplyDelete
  8. These look lovely, almost like a stain!

    nueyork.blogspot.com

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥