19 Sept 2015

AlpStories, new natural skincare line


Summed up in one sentence, AlpStories is a fairly new natural skincare brand with affordable price, cruelty free policy and without any parabens, artificial colours, synthetic fragrances, mineral oils or silicones. If I understand correctly, it's a Croatian brand based in Zagreb, where all the magic happens, including your unique ''DIY cosmetic line''. For ingredients itself, they actually come from different countries such as Morocco and Kenya in my case. Due to all natural, 100% pure ingredients, I was not very keen on this particular brand because of intense natural scent. With regular use, I've managed to not bother about the scent but rather focus on skin benefits. Also, scent starts to fade with time. Why still bother? Well...
SLO
Če povzamem bistvo dokaj nove znamke AlpStories, je to naravna kozmetika z cenovno ugodnimi cenami, so proti testiranju na živalih in uporabljajo 100% organske sestavine brez parabenov, mineralnih olj, barv, sintetičnih dišav in silikonov. Če sem razumela bistvo, je AlpStories hrvaška znamka, ki ima glavnino v Zagrebu. Sicer v to nisem čisto prepričana, saj ima njihova stran dokaj pomenljiv opis o samem izvoru (beri ''na sončni strani Alp''). Same sestavine izdelkov so sicer uvožene iz primarnih držav izvora, v mojem primeru avokadovo olje iz Kenije in cvetna vodica pomarančevca iz Maroka. S tem nikakor ni sicer nič narobe, saj si težko predstavljam Slovenijo pokrito z avokadovimi drevesi, arganom in ostalimi eksotičnimi rastlinami iz samega asortimana AlpStories. AlpStories so tudi edini, ki omogočijo, da si lahko kozmetične izdelke naredite čisto sami, po svojem okusu. Ker imajo njihovi izdelki čisto naraven in močan vonj, sprva nisem bila preveč navezana na izbrane izdelke. Vendar sem se z redno uporabo in malce prezračenimi izdelki kmalu začela razumeti lepoto čistih olj. Zakaj sem kljub neprijetnemu vonju vztrajala? No... 


100% Pure Organic Orange Blossom Floral Water (250ml, 10,20€ ) intrigued me with ability to even out any complexion due to orange blossom components. While I haven't notice any major improvements with more evened skintone, it still serves as a refreshing tonic before applying daily cream. It's soothing and calming at generous 250ml. Shelf life is definitely a bad feature of 100% natural and organic skincare as floral waters tend to last about 3-6 months.Spray pump is also not the best as the mist isn't entirely fine and spread out. If you're on a budget, this might be a good alternative to other high-end floral waters. For some reason, orange blossom version is not sold anymore.

100% čista organska Cvetna Vodica Pomarančevca (250ml, 10,20€, tukaj) me je zvabila v izbiro zaradi sposobnosti izenačenja polti. Tega sicer pri mojih pegicah nisem opazila, je pa prijetna osvežitev pred nanosom ličil in krem, hkrati pa odstrani tudi odvečno umazanijo z vatico. Služi mi kot osvežilen tonik ki pomirja in blaži pred ali po nanosu ličil. Vsebuje radodarnih 250ml vodice, kar lahko zdrži kar nekaj mesecev. Sama barva vodice je dokaj prozorna z malce rumenega tona. Pumpica na razpršilo sicer ni idealna, saj meglica ni enakomerna. Slabost je mogoče tudi to, da naravni izdelki zdržijo na policah precej manj časa kot ostala sintetična kozmetika. Porabiti jo je priporočljivo v 3-6 mesecih. Če iščete cenovno ugodno verzijo cvetnih vodic, je tole vsekakor dobra izbira. Iz neznanega razloga sicer cvetne vodice pomarančevca ni več na voljo, lahko pa izberete vodico vrtnice.



100% Pure Organic Avocado Oil (50ml, 7,90€, here) had the most horrific scent I've experienced in a while. Scent reminded me on rotten fruit which made me doubt the quality at first. After 4 months I've started to like the rich avocado oil while scent isn't as noticeable as before. I love to use it around my eye area as a cheaper alternative to utterly expensive avocado eye creams. My sister used up half of the bottle for her combination skin and easily beats her previously chosen rose hip oil. She had no experiences with breakouts whatsoever. At such a low price, this is definitely a must to try on any dry skin areas or around delicate eye area.

100% čisto organsko Avokadovo Olje (50ml, 7,90€, tukaj) ima skrajno neprijeten vonj gnilega sadja, ki pa sčasoma ni več tako intenziven. Sama ga nikakor nisem zmogla uporabljati vsaj 2 meseca, potem pa je vonj postal manj opazen za moje vohalne čutnice. Kljub temu, ga zelo rada uporabljam okoli predela oči namesto občutno dragih avokadovih krem za predel oči. Tudi sestra je avokadovo olje vzljubila kot hranljiv sloj za njeno mešano kožo in tako prekosil stalno šipkovo olje. Kljub temu, da je avokadovo olje izjemno hranljivo in bogato, ji ta ni povzročil nečistoč ali dodatnih mozoljčkov. Po sami gostoti je nekje v sredini- ni pretežek in hkrati ni lahke teksture. Ne pušča opazne barve, saj je olje dokaj zeleno v stekleni steklenički. Pri slabih 7,90€ je tole olje izjemno ugodno in odlično za nočni tretma očesnega predela.




I really enjoy my Avocado oil from AlpStories and I'm confident I'll try other oils too. AlpStories oils are affordable yet 100% clean in ingredients and deliver wanted results. Keep in mind they might surprise you with awfully strong scent at first. As for floral water, I don't have any major complaints but I'm slightly confused with their unstable product line. AlpStories is slowly but surely expanding their offer in many bigger shopping centers, pharmacies and online in Slovenia. AlpStories is also available in Ukraine, Russia, Croatia or worldwide in online store.

Če povzamem, zares uživam v izbranem avokadovem olju in sem prepričana, da bom v prihodnosti pokupila celotno linijo AlpStories olj, ki so zelo cenovno ugodna in 100% organska z presenetljivimi rezultati. Imejte v mislih, da imajo lahko nekatera olja dokaj močan (meni neprijeten) vonj. Kar se tiče cvetnih vodic nisem najbolj navdušena, vendar niso slaba izbira pri količni 250ml. AlpStories tako počasi in previdno širi svojo ponudbo po Sloveniji in jih z lahkoto najdete v L'eclercu, Sparu in večjih trgovskih centrih ter lekarnah. Prav tako lahko izdelke po lastnem okusu in redno linijo naročite preko spletne strani.

8 comments:

  1. O me veseli, da ti avokadovo olje ni mašilo por okoli oči :)) se mi zdi, da si enkrat omenila to skrb :) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, to me je najbolj skrbelo - kakšni mozoljčki ali milje okoli oči. Juhu! :)

      Delete
  2. Ta vodica pomarančevca zgleda super, sicer pa same pohvale kozmetiki AlpStories, meni je še posebej všeč jojobino olje in pa šampon z aloe vero.

    ReplyDelete
  3. Ima vodica vonj po pomarančah ali pomarančnih cvetovih? Velikokrat se za vonje cvetov agrumov izkaže, da v resnici dišijo po sadežih :( Upam, da je niso nehali proizvajati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dejansko res diši kot prezrelo sadje/pomaranče, nič kaj cvetno na žalost.

      Delete
  4. Hahah, moja jojobica pa sploh nima vonja :( Sem pričakovala, da ga bo imela vsaj malo. Me prav zanima kako bi se pri meni obnesel, zadnje čase sem samo na arganu :)

    ReplyDelete
  5. Zdaj si me pa zasekirala z mojo Melvitino vodico. Bom morala več špricat, da jo porabim v pol leta :). Olja se meni zdijo tudi najboljši njihovi izdelki. Cene so kar solidne in kot praviš 100% naravni. Jaz imam arganovo in mi je tudi zelo všeč. Sicer ne smem dat preveč na obraz, ker se hitro kaj zamaši, je pa fajn mešat zraven h kremam zvečer. Na srečo moje nima tako slabega vonja :D

    ReplyDelete
  6. Ohhh, obožujem olja! :D
    Vse tako hvalite Alpstores, da.. si bom morala itak kaj omisliti iz njihove linije :3

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥