30 Apr 2015

Avon Nutra Effects Radiance Daily Cream


Avon released Active Seed Complex skincare range just in time. You probably don't want to wear heavy face creams during Summer, or do you? Avon managed to capture the best nutritious benefits yet it surprises with light texture. Chia seeds, Strelitzia seeds and pomegranate seeds help capture moisture with additional properties for certain skintypes. Avon Nutra Effects Radiance Daily Cream is a match for dull, dry skin with dark spots. With quite creamy texture and SPF 20, it manages to protect from the sun and diminishes small dark imperfections. With a few weeks worth of testing, I haven't notice any major difference with the color of my freckles. However, I do experience more radiant looking skin after immediate application. Texture itself is quite creamy yet it spreads out beautifully and doesn't leave any residue. One thing that my mom also noticed is, that she had problems with watery eyes upon application. Keep in mind my mom has extra sensitive eye area. Other than that, I actually like this product. 

Avon je pred kratkim predstavil novo linijo za obraz Nutra Effects, kjer so glavne zvezde odlična chia semena, eksotična strelicija in semena granatnega jabolka. Tako imenovan Active Seed Complex omogoča nov način vlaženja in hranljivosti, hkrati pa poskrbi za lahko, nemastno teksturo. Verjetno si nobeden ne želi mastnega leska med poletjem, ali? Nutra Effects tako zajema 4 različne kreme za vsak tip kože in dodatno nego. Radiance dnevna krema je odlična za kožo brez leska in pigmentnimi madeži. Z kremno teksturo in zaščitnim faktorjem 20, krema pripomore pri zaščiti pred soncem in ublaži videz temnih pigmentov. S preizkušanjem sicer nisem opazila sprememb v barvi peg, vendar sem opazila malo izboljšanja z sijajem suhe kože. Tekstura je zelo kremna vendar se kljub temu lepo razmaže in ne pušča sledi. Pri testiranju mi je pomagala tudi mama, ki pa je na žalost izkusila solzne oči ob uporabi kreme. Naj poudarim, da ima na splošno občutljiv predel oči. Če povzamem, mi je produkt všeč, vendar ne zmanjša videza pigmentnih madežev.


Avon Nutra Effects Radiance Daily Cream is definitely not a miracle worker but still delivers comfort to my dry skin. Surprisingly, quality is beyond my expectations for Avon. But looking at the whole picture, I probably wouldn't hassle with ordering from Avon, especially since I don't know any Avon representatives. In case you're a regular customer at Avon, daily cream is definitely worth the try at 50ml for 5,90€. Nutra Effects range has no parabens or artificial colors.

Avon Nutra Effects Radiance dnevna krema vsekakor ni čudodelna ampak doprinese udobje suhi koži. Prav tako sem presenečena nad kvaliteto te linije. Ob pogledu na celotno mavrično paleto dnevnih krem, sama verjetno ne bom iskala Avonovega člana samo za ponovni nakup te kreme. Če ste slučajno že član ali redni kupec Avona, pa je Nutra Effects linija vredna ogleda. Pri radodarnih 50ml za 5,90€ krema ne vsebuje parabenov in umetnih barvil. Avon lahko najdete tudi na Facebook strani.

10 comments:

  1. Jaz sicer nimam občutljivih oči, ampak me ob uporabi njihovih krem res pečejo oči + se solzijo. :( Škoda ...

    ReplyDelete
  2. Jaz imam dve drugi verziji (svetlo modri), ena kremica mi je vrhunska, ena pa malo premalo za mojo kožo, ampak je tudi ok. Solzenja oči nisem opazila, mi je pa zeeelo všeč, da ima vsaj nekaj zaščite (spf).

    ReplyDelete
  3. Moji mami se tudi vedno solzijo oči po Avonovih kremah in tudi pravi, da jo je včasih malo koža pekla, pa sploh nima občutljive kože. Sama njihovih krem še nisem preizkusila, sem pa imela piling iz tiste linije za nečisto kožo in mi je bil všeč :). Mi pa to kupovanje preko posrednikov tako odbija, da nikoli nič ne kupim, pa čeprav me veliko stvari zanima.

    ReplyDelete
  4. Meni Hydration linija ni povzročala nobenega solzenja in imam tako občutljivo kožo kot tudi oči. Mogoče je kriva kakšna sestavina v Radiance liniji. Drugače pa je mene tudi Avon prijetno presenetil s temi kremami. Všeč mi je, da ne vsebujejo parabenov in da so dejansko všeč moji občutljivi koži:).

    ReplyDelete
  5. Hello there:) Your blog is exceptionally pretty and this post is brilliant!
    I just posted a new post, I hope you would like to see it?
    Thank you!
    Kate xo

    www.becomingkate.co.uk

    ReplyDelete
  6. Sounds reasonable for that price, nice review, short and to the point!

    ReplyDelete
  7. Dobre so tele kremice ja, sem jo ravno dobila prejšnji teden, pa še malo testiram. Sama nimam nobenih problemov pri uporabi, je pa res, da nimam ravno najbolj občutljivih oči.

    Se mi pa zdi, da pri teh cenejših kremicah res ne gre pričakovati čudeža :)

    http://lowmaintenancebeautyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Sounds nice and quite reasonably priced.

    ReplyDelete
  9. Your photography is lovely! It sounds like a nice product although I'm like your mum. I'm sensitive in the eye area, they constantly stream if I put any creams near them haha

    www.sophieslittlesecrets.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. I keep hearing about these Essence lip liners! I need to remember to try them when I'm at Ulta next time!

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥