24 Aug 2019

The power of Clay & Clay-based Skincare


I was never putting a lot of attention to clay. It was usually in my harsh acne-skin products (which were a big failure btw) and I always felt clay is not the best choice for my dry skin. However, ever since I've been sick and I've been rediscovering different treatments to boost up immune system, I came across clay a lot, a lot of times. Heck, it's perfect to re-boost back your health only by drinking it. And it has a lot of helpful minerals for your body. Why not trying it also on my face then?

Nikoli nisem veliko razmišljala o glini. Je pač bila tam nekje, glino pa so ponavadi vsebovali moji najbolj agresivni čistilci za aknasto kožo v najstniškem obdobju (slaba, slaba ideja). Glino sem vedno povezovala z izsušitvijo moje suhe kože, zato sem se je izogibala. Dokler nisem prišla do točke, ko sem zbolela. Odkrivala sem različne naravne načine za povišanje mojega imunskega sistema in glej ga zlomka, pitje gline dejansko pomaga pri čiščenju in regeneraciji telesa. Glina vsebuje ogromno mineralov, ki jih telo potrebuje za normalno delovanje (poleg vseh probiotikov in vitaminskih dodatkov). Če je dovolj dobra za notranjnost, zakaj ne bi preizkusila gline tudi na obrazu?



I'm not talking about generic clay skincare that is targeted for acne but rather about pure clay without any chemical or harsh additives. Clay Ritual, Slovenian family company, uses clay as a base for all skincare necessities in our bathroom. There's dry shampoo, clay cream, clay shampoo, etc. But why not start at the beginning right? I dug my fingers into Clay Ritual Grey clay mask, which is natural clay powder that you can mix with water. Actually, all her products are vegan and cruelty-free, hurray. For once, I had pleasant experience with a clay mask on my dry skin. It tugs when it dries but the skin afterwards still feels soft and moist. 

Ne govorim o glinenih maskah za problematično kožo, ki vsebujejo ogromno nevarnih kemikalij. Jaz sem preizkušala čisto zmes gline iz Glina.si, ki ima izpopolnjeno linijo izdelkov iz gline. Najdete lahko naravni šampon, suhi šampon z glino, kremo z glino in še in še. Jaz sem začela pri osnovi, preizkusila sem Clay Ritual glineno masko za obraz, ki ni samo lepa embalaža. Čist glinen prah lahko mešate z vodo za obrazno masko na tisoče načinov in  sami dodajate sveže sestavine. Meni je všeč ravno zaradi dejstva, da moje suhe kože ne izsuši. Res je, da maska malce zateguje ko se suši, vendar je po ''maskanju'' koža čista in mehka. Včasih jo zmešam celo z žličko medu. Lonček verjetno zadostuje za več kot 20 nanosov. Clay Ritual glineno masko enostavno naročite s Glina.si, kmalu pa jo boste našli tudi na policah Lidl-a. Jaz jih večkrat opazim tudi v večini bio trgovin. Vsi Clay Ritual izdelki so veganski in niso testirani na živalih.


Clay tooth powder is another story. I wasn't totally sure how to use it at first but I became friends with it. I like to use it in the morning since I still want to use regular tooth paste with flouride to protect my teeth from caries. The clay powder also has xylitol, mint leaf and sage leaf which are great for your gums (as my sister dental hygienist told me). Also, extra minerals from clay will absorb through your gums, at least in my logical thinking. Win win, I only recommend using extra flouride. 

Clay Ritual Glineni zobni prah je druga zgodba. Z njim se nisem najbolje ujela na začetku, saj sem ga morala dodobra spoznati. Moja sestra, zobni higienik, mi vedno poudarja kako je pomemben flourid za zaščito zob. Edini problem, ki sem ga imela s tem zobnim prahom, je ravno pomanjkanje flourida v izdelku. Zobni glineni prah ga namreč ne vsebuje, zato ga vključujem v rutino zjutraj. Ker vsebuje xylitol in žajbelj, je prah odličen za preprečevanje bolezni dlesni (to me je podučila sestra). Preko dlesni (mehkega tkiva) pa lahko pridobimo tudi nekaj dodatnih mineralov iz gline, vsaj po moji logiki. Toplo priporočam dodatno uporabo zobne kreme s flouridom za zaščito zob, glinen zobni prah pa bo poskrbel za zadovoljne dlesni.


9 comments:

  1. Thank you for reviewing! I have never tried clay-based skincare products, even clay mask. Gotta try this very soon.
    192.168.l.l

    ReplyDelete
  2. This is awesome. I wonder how long it take for you to write such amazing article? Thanks for sharing, btw!

    ReplyDelete
  3. It is important to think about the specialty of a lawyer your are hiring. You want to make sure you hire the lawyer you need. play bazaar satta king

    ReplyDelete
  4. Maybe, you need to Hire editor when anything like that is needed. It is meaningful for the development of your blog.

    ReplyDelete
  5. Hi! Do you have any templates you could share for your blog calendar?

    ReplyDelete
  6. Hi! Do you have a yearly marketing goals?

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥