21 Aug 2018

Beauty things I LOVE on everyday basis: Lush, Bourjois, Too Faced, RMS Beauty, Artdeco...


Having a first, non-student job is stressful. My beauty routine quickly became condensed for early mornings so goodbye experiments, you'll have to wait until weekend. I finally see how cruical it is to have a solid array of makeup that serves well for 8+ hours. What's in my everyday drawer? Let's see.

SLO
Imam svojo prvo, pravcato ne-študentsko službo. In šele zdaj občutim pomanjkanje ur v samem dnevu. Kako zaboga bom zdaj preizkušala vse nove kose ličil (ki jih še vedno pridno dodajam)? Tedenska rotacija ličil včasih pomaga. Ampak raje podržim kakšne favorite malce dlje. Že več kot mesec ali dva ''zlorabljam'' ene in iste produkte...



Moisturiser, primer and a touch of foundation. That's it. If I want a bit of freshness and healthy looking skin, I add Artdeco Multi Stick 60 (15,95€ in Muller). It's a life saver but not the best in the humid weather. So I'm looking forward to autumn where I'll take the full advantage of it. Nevertheless, it performs beautifully as a natural blush and lipstick. Multi Sticks are in detail here. If I'm feeling especially fancy, I put on additional layer of Too Faced Sweetie Pie Bronzer (about 30€ in Sephora). Perfect for pale complexions and smells like peaches on dope. RMS Beauty Un-cover up Concealer 11 (about 40€ on Cultbeauty) - boy do I love this! It's totally organic but it makes my undereye area look fantastic. It covers all the blue hues while it moisturises and leaves a dewy finish. I think this is a staple, an organic staple.

Krema, primer in malo pudra. To je to, ne da se mi komplicirat. Če sem res dobre volje, najraje dodam še kanček Artdeco Multi Stick-a v odtenku 60 ker res lepo poudari in osveži lička. O Artdeco Multi Sticks sem že pisala tukaj, še posebej pa mi je ljub omenjen odtenek. V vročini kremni produkti niso najboljša izbira, zato se veselim jeseni. Artdeco Multi Stick 60 (15,95€ v Mullerju in na spletu) pride prekrasen na ličkih in ustnicah ter pusti malce satenast zaključek. Ko imam občutek nepremagljivosti, dodam še bronzer. Z bronzerjem je videti vsak obraz zdrav in svež, zato mi je prirasel k srcu. Too Faced Sweetie Pie Bronzer (okoli 30€ v Sephori) je ravno dovolj svetel in nevtralen, da ga uporabljam ne glede na moj ten kože. Tudi za zimo bo perfekten, vonj je pa legendaren - kremaste breskve s figo. Prve denarčke sem zapravila na RMS Un-cover up Concealer (okoli 40€ na Cultbeauty) in še danes mi ni žal niti centa. Korektor je božanski - kljub čudno organskim sestavinam. Lepo prekrije podočnjake, jih neguje s kokosovim oljem in pusti malce sijoč odsev. Ravno prav za suho kožo. Prav tako je odličen kot podlaga, moja nov naravni favorit.



We couldn't live without mascara, could we? I'm highly impressed with new Bourjois Eye Catching Mascara (about 14€ in drugstores and online). Cats got me sold but the lashes...lordy! They are long and eye catching indeed. If you hate spidery and noticeable lashes, skip this. Otherwise, you will love it. I also changed my perfume wardrobe. Lush Amelie Mae (25€ for 30ml, all Lush stores) smells like hot summer nights on meadow with your first perfume and your first love. It's innocent and youthful. Raspberries are ripe, roses are fresh and ylang ylang is pleasantly seductive. There's nothing similar but still the scent seems so familiar. I'm addicted. Talking about raspberries, it might be my new favourite fruit? I spontaneously picked up Hurraw Echium Raspberry Tinted Lip Balm and it's complimenting the scent. I like Hurraw, I like their healthy ingredients. This one in particular leaves a nice purple-pink stain that's visible with a few layers. Nothing dramatic but still great on working days.

Brez maskare mi živeti ni. In če jo nanašam, potem jo nanašam močno in veliko. Bourjois Eye Catching Maskara (okoli 14€ v DM in Muller poslovalnicah) me je prodala že z mucki in mačjo kampanjo, ampak prava vrednost je v njej. Formula je popolna za res vidne in zelo poudarjene trepalnice. Močno jih zgosti, hkrati pa jih malce podaljša. Če sovražite ''pajkast efekt'', potem tole ne bo za vas. Kdo bi se sploh lahko upiral poudarjenim trepalnicam? Jaz nimam omejitev, v kombinaciji s kakšno drugo maskaro je učinek božanski. Zamenjala sem tudi parfumsko garderobo. Iščem naravne alternative in Lush Amelie Mae (25€ za 30ml v Lush poslovalnicah in na spletu) me je že nekaj časa žgečkal po nosu in v mislih. Privoščila sem si ga brez slabe vesti ker je nekaj posebnega. Hkrati pa nekaj tako znanega iz otroštva. Jaz bi dišavo opisala kot poletno noč na travniku s prvim sladkim parfumom in prvo ljubeznijo. Sladke maline, sveža in mlada vrtnica ter nežno zapeljiv ylang ylang. Mene je dišava prevzela, pa ne maram vrtnice. Maline? Mogoče so moje novo najljubše sadje saj sem spotoma pobrala tudi Hurraw Echium Raspberry Obarvan balzam (5,50€ v Orci in na spletu) ki pristaja mojemu novemu dišavnemu stilu. Hurraw mi je že dolgo časa všeč, všeč mi je brezskrbna uporaba balzamov z naravnimi sestavinami. Ta pusti za bonus še malce roza barve ki je vseeno nežna in hranilna. Vse to za en olepšan delovni dan.




2 comments:

  1. Bo treba ob priliki preverit Lush parfume, ker ti trgovinski mi vsi povzročajo glavobole =/ Drugače pa te čisto razumem, meni tudi ni do kompliciranja z ličili. Šminka, rdečilo, maskara, good to go ;) Če sem privoli še highlighter :P

    ReplyDelete
  2. play bazaar

    satta king play bazaar
    A good tip to remember when hiring a lawyer is to keep track of all the bills pertaining to your lawyer. You don't want to be caught off guard when it comes time to paying for everything.

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥