18 Jul 2018

Meet my mom & her mini Beauty tips


I'm obviously going to ask the most obvious question: Do we look the same? She's my mom and there's no one in the world I would trust more than my mom and my sister. Girl power rules. We support each other, we critise each other, we love each other. Moms are always the first women we look up to so no wonder we take over and adapt beauty routine we've been watching and secretly admiring since childhood. I was thinking hard for a long time what I've learn from my dearest mom. And it's actually epilaton that's quite high on the ''Mom's beauty list''.

SLO
Seveda moram vprašati: Sva si kaj podobne? Ona je moja mama in na svetu ni osebe, kateri bi bolj zaupala kot svoji mami in sestri. To je tista ženska moč o kateri vsi govorijo. Med sabo se podpiramo, se odkrito kritiziramo. Mama je vedno tista prva ženska po kateri se sanjavo zgledujemo že v otroštvu in nič ni čudnega če posvojimo kakšen lepotni trik. Dolgo časa sem razmišljala kaj sem se jaz naučila od svoje ljube mame. Verjeli ali ne, med prvimi stvarmi sem pomislila tudi na epilacijo, ki je pomemben del lepotnega rituala moje mame.



Some of her ultimate beauty tips include:

Epilator is the best and easiest way to get rid of body hair for summer. Whenever I've heard that typical noise I knew legs were out. No kidding, her old epilator sounded like grass mower. Still I got fascinated by it's efficiency and no-trouble use in my teenage years. And that's how I'm still a firm believer of epilator until today. Today I'm using Braun Silk-epil 9 which has variety of options: using in the shower, doing a massage and exfoliation, trimming option. You can read more about it here.

Being a teenager I was feeling a lot more pain and uncomfort when using epilator. Mom always suggested a good scrub beforehand and using ice cubes to lower ''pain levels''.

Calendula butter everywhere , anytime, always. My mom is obsessed (in the greatest extent possible) with applying calendula butter on her face, legs and body. Even my grandma uses it religiously.

Oh, mascara. I was introduced to the best mascara in the world by my mom. And it was freakin' Max Factor 2000 Calorie mascara that's still iconic to this day. The smell of that mascara and the dramatic effect is still up to date.

My mom taught me to always use high sun protection, at least 30+ or 50+ SPF since we both have lots of freckles and hyperpigmentation. An essential for skin like mine. Still, if I get sunburns I always hear her advice in my head: Bepanthol.

Brushing my teeth. Dental hygiene is a basic I can't skip out. It's the primary thing for being beautiful with a big smile. Nothing, and I mean nothing, can camouflage neglected teeth.

Nekaj njenih lepotnih nasvetov, ki so ostali z mano:

Epilator je najboljša in najbolj elegantna pot do lepe in gladke kože v poletnih mesecih. Kadarkoli sem zaslišala tisti značilen zvok epilatorja, sem vedela da se je odprla sezona golih nog. Ne hecam se, njen star epilator se je zaslišal kot kosilnica. Vseeno me je mamino početje fasciniralo, ker je tako z lahkoto uporabljala to stvarco. Tudi sama sem jo nato preizkusila na koži v mojih najstniških letih in od takrat naprej sem z mašinco več kot zadovoljna. Danes uporabljam Braun Silk-epil 9 ki ima ogromno dodatnih možnosti, katerih si prej niti predstavljati nisem mogla. Več o njih preberite tukaj

Kot najstnica občutiš veliko več bolečine in dražljajev. Zato sem ob mojih začetkih z epilatorjem imela nekaj neprijetnih občutkov. Mami mi je vedno svetovala da pred epiliranjem opravim en dober piling in da kocke ledu vedno rešijo vsako malo bolečino.

Ognjičevo mazilo je zanjo religija. Vsak dan, kjerkoli, kadarkoli. Moja mami je obsedena z njim v najboljšem pomenu besede in si ga nanaša večkrat na dan. Kamorkoli, tudi na obraz in noge. Moram omeniti da je tudi babica nora nanj?

Prvo maskaro mi je predstavila mami. In to ni bila kar ena maskara ampak ikonična Max Factor 2000 Calorie maskara ki še danes sije med poplavo maskar. Goste trepalnice vam z njo ne uidejo.

Sončna krema s SPF faktorjem 30 ali 50+ je obvezna oprema. Obe imava nagnjenost k hiperpigmentaciji in pegicam, zato sem še toliko bolj hvaležna njenemu poduku. Maziljenje po sončenju z bogato kremo je nuja. Če pa so prisotne opekline, mi v glavi vedno zazveni: Bepanthol.

Umivanje zob je osnova ki je ne smem izpustiti. To je osnova higiene in osnova lepega nasmeška. Nič, ampak res nič ne more prikriti zob brez redne higiene.



I would like to thank Braun for pushing me even further in my blog content and finally revealing a piece of my personal life.

Prav tako bi se rada zahvalila znamki Braun, ki je s skupnim sodelovanjem iz mene izvabila malo bolj osebno zgodbo.

2 comments:

  1. Oh your mom is so beautiful and you look like her :) Very nice posting dear.

    Berna from paapatya'blog

    ReplyDelete
  2. play bazaar satta king
    play bazaar satta king You can also consult with your lawyer if there's something that doesn't add up.

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥