2 Mar 2014

Ariel / Mermaid Look Vol.2


Another year with another fun ''type of Halloween/Carnival'' Event down here. 
I tried to transform myself into a last minute mermaid. I already had a bunch of shells and a sea star for my hair so it was a great opportunity to re-try a turquoise-green-blue mermaid. I just wish I had a tail, lol. 
I basically applied latex as my scales and tried to recreate scaled skin with a net and ''glued on'' holographic paper.
If you're wondering about the lipstick it's a mixture of Stargazer 106 Bright neon pink and Catrice Colour Bomb (or Matt about pink is pretty much the same).

I also dyed my hair with Directions Semi-permanent hair dye in Apricot and Carnation pink for a better Ariel feel. 
I'm now kind of traumatised wearing a coral-orange hair, my worst color enemy but I'll try to make it work for as long as it stays on my hair (and I'm pretty much concerned about it since I layered it two times).
It's much more neon in person and my ends are a lot pinker than the rest of the hair.
Any tips for getting the color out? I've heard lemon and baking soda helps.


Please excuse my weird face movements. 
My battery on camera always dies on the worst possible occasions but I wanted to show you the real intensity of hair color if you're looking for a great toner or a splash of permanent color. 
Directions should have sponsored me since I talk about them so much, lol.
I usually order their color pots for 4,9€ included shipping on Ebay here.

So what do you think? I definitely prefer my previous cool toned hair but at least I know for sure orange and warm-toned reds are not for me.


18 comments:

  1. Js sm zaljubljena v barvo ♥ Nisem nikjer pri tebi zasledila kaj več glede teh Directions barv; jaz bi rada šla na rdečo ki bi precej vlekla na vijolično/roza, pa vidim zdaj na njihovi strani da imajo kul izbiro, Rubine ali pa Pillarbox Red izgledajo super, samo ne vem glede kvalitete, imaš kaj več izkušenj? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barve imajo res amazing. Kvaliteta je ok, moraš pa pričakovati da se bo spirala. Jaz ponavadi toniram lase z vijolično barvo in balzamom 1x na mesec pa zdrži na beljenih laseh. Niso pa zdaj najbolj ''zdrave'' barve glede na to da se danes dobi že milijon barv brez težkih kemikalij. Probaj (še vedno imaš v L'eclercu Stargazer ki je fejst podoben) :D

      Delete
  2. Dobra maska :)
    Meni je za posvetlitev barve (preliva) pomagala mešanica vitamina C in vode. Pač zmešaš oboje skupaj, da dobiš pasto in potem naneseš na lase za kakšne dve uri in spereš. Je možno, da boš večkrat mogla narest. Pa dobro je, da to čimprej nrdiš po barvanju.
    Pa šampon proti prhljaju in soda bikarbona menda tut pomagata. Drugače maš pa tukaj 8 predlogov:) http://www.wikihow.com/Remove-Dye-from-Hair

    ReplyDelete
  3. Kok si lepa :) Ena izmed mojih najljubših maškar do zdaj :)

    Glede barve ti pa ne znam pomagat. Js sem rabila leta da mi je rdeča prerasla kljub barvanju z meni bolj naravno temno rjavo čez (spodaj so bili posvetljeni tako kot tvoji). Samo jaz imam temne lase naravne, tako da sem čisto drugi primer kot ti. Sem pa uporabljala šampone proti prhljaju in sodo bikarbono.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, hvala *blush* <3
      Bom probala z šamponom za prhljaj pa bomo videli :D

      Delete
  4. Woow, ko prava Ariela. Zelo ti pristaja tale preobrazba (:

    ReplyDelete
  5. Love it the red , strawberry shade looks great on your hair, love this mermaid look

    ReplyDelete
  6. Kok si kjuuut!!<3 Ful ti paše barva :) x

    ReplyDelete
  7. Zelo lep makeup:) Bo prav prišel za pust:) Glede barve, pa šamponi za prhljaj najhitreje spirajo barvo, ker so najbolj agresivni-preverjeno:)

    ReplyDelete
  8. Adijo kak je noro izpadlo. Meni se pa tudi zdi, da ti barva ful paše <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala <3 sam če sem tak bledoličnik za oranžno...bi mogla bit bolj rjava da bi lepš izpadlo :D

      Delete
  9. Well I think the color looks great! You look very mermaid-y :)

    ReplyDelete
  10. Love everything about this<3

    ReplyDelete
  11. actually, this haircolor suits you very well :)

    ReplyDelete

I would love to know your thoughts ♥